به جمع پارسی مدی ها بپیوندید!

با ایجاد یک حساب کاربری و خرید اشتراک می توانید به چند هزار مد و پچ به صورت نا محدود دسترسی یابید و تمامی فایل ها را به صورت نیم بها و مستقیم با نهایت سرعت دانلود کنید.

شروع کنید!

دانلود بازی American Truck Simulator v1.49.3.14

American Truck Simulator Kansas v1.49.3.14 PC-RUNE


عنوان American Truck Simulator بازی جدید استودیو اس‌سی‌اس‌ سافت‌ور یک شبیه‌ساز تریلی‌ و کامیون است. وظیفه شما در بازی American Truck Simulator رساندن باری از نقطه‌ای‌ در آمریکا به نقطه دیگری در این کشور است. جاده‌های بازی نیز با جزئیات بسیار زیادی ساخته شده‌اند و بسیاری از اماکن و جاده‌های معروف آمریکا در بازی وجود دارند.  همچنین کامیون‌ها و تریلی‌هایی از معروف‌ترین کارخانه‌های آمریکایی این وسایل نقلیه عظیم‌الجثه در بازی قرار داده شده است.از ویژگی‌های بازی می‌توان به قابلیت پشتیبانی‌ از کنترلر، پشتیبانی‌ از هدست‌های واقعیت مجازی، طراحی مرحله و اچیومنت‌های استیم اشاره کرد.

بسته الحاقی New Mexico:

زیبایی بی نظیر مناظر نیومکزیکو که به آن سرزمین افسونگری گفته می شود را در این بسته الحاقی کشف کنید. مناظر طبیعی بسیار زیاد و منحصر به فردی انتظار شما را می کشند و مطمئن باشید هیچ کدام از دو سفر شما مشابه یکدیگر نخواهد بود. در صحراهای بین راهی استراحت کنید، گستره ی کوهپایه ها را پیموده و در جنگل ها به گشت و گذار بپردازید. در یکی از ایستگاه های متعدد توقف کامیون در اطراف بزرگراه های نیومکزیکو شب خود را بگذرانید در دانلود بازی American Truck Simulator در مناطق شهری از قبیل Albuquerque رانندگی کنید، در صحراهای بین راهی استراحت کنید، گستره ی کوهپایه ها را پیموده و در جنگل ها به گشت و گذار بپردازید. در یکی از ایستگاه های متعدد توقف کامیون در اطراف بزرگراه های نیومکزیکو شب خود را بگذرانید، استراحت کنید، سوخت مجدد بگیرید و ماشین خود را تعمیر کنید. غروب سرخ خورشید را در حالی که از میان صخره های به یادماندنی می گذرید، تجربه کنید و …

سیستم مورد نیاز
حداقل سیستم مورد نیاز

OS *: Windows 7 64-bit
Processor: Intel Core i5-6400 or AMD Ryzen 3 1200 or similar
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 660 or AMD Radeon RX 460 or Intel HD 630 (2GB VRAM)
Storage: 25 GB available space
Additional Notes: Disk Space for American Truck Simulator base game

سیستم پیشنهادی

OS *: Windows 7/8.1/10 64-bit
Processor: Intel Core i5-9600 or AMD Ryzen 5 3600 or similar
Memory: 12 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1660 or AMD Radeon RX 590 (2GB VRAM)
Storage: 25 GB available space
Additional Notes: Disk Space for American Truck Simulator base game

راهنمای نصب
آموزش نصب نسخه ElAmigos:

1: دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.
2: فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.
3: به نصب بازی بپردازید.


نکته مهم در مورد ایجاد پروفایل در بازی:
وقتی که می خواهید پروفایل کاربری جدیدی در بازی ایجاد کنید، حتما تیک گزینه Steam Cloud Save را بردارید (غیرفعال کنید) تا مشکلی در اجرای بازی برای شما ایجاد نشود.
+ دقت داشته باشید که آنتی ویروس یا دیفندر شما به طور کامل غیرفعال باشد.
+ فایل های RAR یا ZIP دانلود شده را توسط نرم افزار WinRAR استخراج کنید. درصورت چند پارت بودن فایل های دانلود شده انها را در یک پوشه بریزید و فقط روی یکی از فایل ها راست کلیک کرده و گزینه EXTRACT HERE بزنید.
+ فایل ISO بدست آمده رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز ( MOUNT ) کنید و یا و نصب نمایید. اگر از ویندوز ۱۰ استفاده میکنید نیازی به نرم افزارهای ذکر شده ندارید چرا که ویندوز ۱۰ از فایل های ISO پشتیبانی میکند. توجه کنید بعضی از بازی ها iso نیستن که نیازی به اقدامات بالا نیست و بعد از اکسترکت اقدام به نصب کنید.
+ کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید (در صورت نیاز) . نسخه های فشرده FITGIRL , COREPACK , BLACKBOX , R.G.Mechanics , dodi و .. نیازی به کرک ندارند.
کرک ها معمولا در پوشه های با نام گروه کرک کننده هست بطور مثال : codex , skidrow , hoodlum , PLAZA , CPY , crack و …

v1.49.3.14

این نسخه، آخرین نسخه کرک شده بازی می باشد و تحت ورژن ElAmigos قرار داده شده است که نسخه پیشنهادی است.

اطلاعات

  • نسخه: v1.49.3.14
  • تاریخ انتشار: Dec 12th, 2024
  • حجم: 18.06 گیگابایت
  • منبع: دانلودها