به جمع پارسی مدی ها بپیوندید!

با ایجاد یک حساب کاربری و خرید اشتراک می توانید به چند هزار مد و پچ به صورت نا محدود دسترسی یابید و تمامی فایل ها را به صورت نیم بها و مستقیم با نهایت سرعت دانلود کنید.

شروع کنید!

دانلود بازی Command & Conquer: Generals – Zero Hour

Command & Conquer: Generals – Zero Hour


بازی Command & Conquer: Generals – Zero Hour در حقیقت، بسته الحاقی بازی Command & Conquer: Generals است که توسط استودیوی بازیسازی EA Los Angeles در سبک استراتژی ساخته شد و کمپانی پرآوازه و محبوب الکترونیک آرتز در اواخر سال 2003 اقدام به انتشار این بسته الحاقی نمود. در این نسخه، قابلیت ها و واحدهای جدیدی برای هر گروه طراحی شده است. همچنین، سه بخش در کمپین با 5 ماموریت برای هر گروه نیز به گیم پلی اضافه شده است.

گیم پلی بازی، همانند نسخه اصلی Command & Conquer: Generals است. شما همچنان از میان سه گروه ایالات متحده آمریکا (USA)، چین (China) و ارتش آزادی جهانی (GLA) یکی را انتخاب می کنید و به ساخت بیس، دستیابی و جمع کردن منابع ساخت واحد های مبارزاتی و پشتیبانی مشغول می شوید. همان طور که در پست بازی اصلی گفته شد، داستان بازی در آینده ای نزدیک رخ می دهد. آمریکا و چین، دو ابرقدرت جهانی را تشکیل می دهند و ارتش آزادی جهانی یا همان GLA سازمانی تروریستی است که نیروهایش در همه جا حضور دارند. اکنون، آمریکا و چین بعنوان دو متحد در کنار هم قرار می گیرند تا در برابر ارتش GLA که قصد نابودی ارتش این دو کشور را دارد، ایستادگی کنند.

سیستم مورد نیاز

OS: Windows 98/ME/2000/XP
CPU: Pentium III or Athlon
CPU Speed: 800 MHz
RAM: 128 MB
Video Card: 32 MB AGP video card with Hardware T&L and DirectX 8.1 compatible driver
DirectX : 8.1
Storage: 1.8 GB of free hard disk space PLUS space for save games and Windows swap file

دانلود فایل ها

Zero Hour

این نسخه نسخه الحاقی به جنرال می باشد که آخرین نسخه منتشر شده است.

اطلاعات

  • نسخه: Generals – Zero Hour
  • تاریخ انتشار: SEP-22-2003
  • حجم: 1.87 گیگابایت
  • منبع: پارسی مد